Proměna autorky a blogu

/
12 Comments

Když něco končí, objevuje se místo pro něco nového, nepoznaného, jedinečného...



Občas si uvědomíme, že je čas opustit to staré, abychom poznali nové, lepší a úžasnější!

A přesně to dělám!

Mým cílem, je postupně se vzdát svého starostlivého, ublíženého já, které se rádo schovává před světem. Je čas, jít dál a ukázat ostatním, jaká ve skutečnosti jsem, ať se jim to líbí nebo ne.

K celé této "proměně", mě vede jedna zkušenost, o které se možná časem zmíním. Momentálně jsem se s ní sama smířila a nechci o ní teď nějaký čas mluvit. Je to citlivé téma. Ale to jsou všechna má témata.

Konec s citlivostí, konec s výčitkami. Je čas žít!

Už si nenechám ubližovat!
Už se nenechám ponižovat!
Už nikdy nechci zažít to nepochopení!

Je to čerstvé, citlivé... Třepotá se jak křídla motýla ve větru má úzkost. Mým cílem je polapit ji a nepolámat jí křídla. 
Je čas na změnu! Buď teď nebo nikdy!

Mé milé, věrné čtenářky

Možná si některé z vás všimly, že jsem smazala články. Ano, je tomu tak. To, co jsem psala, se nehodilo k tomu, o čem vám chci v budoucnu psát. Mám toho na srdci příliš, ale jedno vám mohu sdělit. Mám vizi! Konečnou vizi toho, o čem budu psát!
Nechci to zatím moc rozpitvávat, ale ty z vás, které se ráda smějí a mají rády "ulítlou část mého já" se mají na co těšit ;)


Zavedla jsem nově ask.fm, odkaz najdete v menu v kontaktech, kde se mě můžete ptát. Myslím, že většina z vás bude mít zvídavé otázky a já jsem připravena, na ně odpovědět.

Snad mi zůstanete věrné, protože já si vaší přízně neskutečně cením
s láskou Vaše
Izz


You may also like

12 komentářů:

  1. Přesně o to se snažím už víc jak půl roku. Pomalu to jde. Udělat ze sebe menší potvoru dá práci. Kor, když je člověk citlivka a je až moc hodný a ochotný a obětavý. Prostě je to práce. Ale jde to. Takže držím pěsti ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se těšit! :) Máš skvělý cíl, jen pokračuj, doufám,že se ti to podaří :) a věrná ti samozřejmě zůstanu, to se neboj ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Čas na změnu, tak to ti přeji hodně štěstí, určitě se ti to podaří, ale bude to chtít asi hodně trpělivosti. Já ti budu držet palce! :)

    A chci ti poděkovat za všechno pozitivní, co jsi mi kdy kamkoliv napsala.. Vážím si toho!

    OdpovědětVymazat
  4. Super změna! Doufám, že ti vydrží a budeš se mít díky ní dobře :) Já osobně změny miluju a nežila bych správně, kdybych čas od času nějakou větší neprovedla ;) Přesně, buď svá a nenech sebou cloumat! To je správné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj moje milá slečno. Ulítlou část tvého já mám ráda a moc se těším na tvé články a na to, jak si zase pěkně počtu. Jsem moc zvědavá, o čem budeš psát a co zajímavého se od tebe ještě dozvím..
    Jinak jsem se po půlročním válení v rakvi vrátila do světa blogů. Já vím - už zase. Sama jsem zvědavá, jak dlouho mi to zase vydrží a jestli mě to bude bavit. Mnu uvidíme..
    S pozdravem tvoje Nia :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přála bych ti, aby bylo tak jednoduché vzdát se své osobnosti. Není totiž úplně lehký překonat stín sebe samotné.
    Ale držím palce, snad ti to vychází.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Narazila jsem na spřízněnou duši. Přesně o tohle se momentálně snažím já. Jako bych to psala sama.

    "Mým cílem, je postupně se vzdát svého starostlivého, ublíženého já, které se rádo schovává před světem. Je čas, jít dál a ukázat ostatním, jaká ve skutečnosti jsem, ať se jim to líbí nebo ne"

    Jdi za tím holka ! A já Ti budu v patách..

    time-to-problem.blog.cz - Nezkrotná

    OdpovědětVymazat
  8. Jasně že si tě pamatuju! :) Jsem moc ráda, že jsi zpátky. Ať už se v tvém životě přihodilo cokoliv, tak je skvělé vidět, že jsi tak odhodlaná všechno změnit a žít jinak, lépe. Držím palce a myslím na tebe! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jů, tady se to nějak promněnilo :)) Dlouho jsem v záložkách neklikla na teb, když byl blog neaktivní. Ale vidím změnu, že by návrat? :)

    OdpovědětVymazat

Bonjour & Welcome

Email:
izzi.driw@gmail.com

Ask.fm:

Počet klapajících podpatků

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

Moji nejvěrnější

Blog Archive

Contact Us

Název

E-mail *

Vzkaz *

Popular Posts